piątek, 29 sierpnia 2014

#12

Czarno-biała elegancja!

Przez ostatnie dni miałam ogromny dylemat, co by tu wymalować i wciąż nie mogłam się zdecydować, aż w końcu przegląd mojej szafy niespodziewanie mi pomógł.. bluzka w pipetkę okazała się najlepszym pomysłodawcą. Ten dość popularny wzór opętał również mnie i moje paznokcie. Wzorek troszkę skomplikowany, a cierpliwości potrzeba co nie miara ( w moim przypadku ), lecz efekt końcowy wynagradza wszystkie trudy. Pokazując siostrze paznokcie, była zachwycona i od razu zaczęła krzyczeć i błagać żebym zrobiła jej takie same, natomiast tata zapytał mnie, czy kupiłam i przykleiłam sobie naklejki na paznokcie, haha :) 
Wzorek jest malowany przeze mnie, jak za każdym razem.
Zdjęcia robione telefonem, także jakość może pozostawiać wiele do życzenia.










5 komentarzy:

  1. wyglądają jak naklejki! :D Perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, też na początku o naklejkach pomyślałam :)

      Usuń
  2. świetnie wygląda ta pepitka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem perfekcji :) Ja nie mam takich zdolności :D Czerwień mi się również podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń