niedziela, 24 sierpnia 2014

#11

Srebro, czerń i pantera... czyli czas na zmiany! 


Znowu nie mogłam spać, a pomysł sam do mnie przyszedł, więc czemu by nie zrobić czegoś kreatywnego aby czas szybciej zleciał?!
Dorwałam pędzelki, lakiery i zaczęło się. Czerń ożywiłam srebrem, a brązowe cętki-ożywioną czernią i oto wyszło.. zamierzony cel został osiągnięty i paznokcie zmieniły się na nieco drapieżne, haha :) Naklejki do frenchu wykorzystałam w klasyczny sposób i nie tylko-srebrny pasek na kciuku przyciągający uwagę. Te drapieżnie cętki złagodziłam czarnym frenchem ze srebrnym cienkim paskiem. Czas wykonania nie jest długi, a samo wykonanie również nie jest skomplikowane-szybko, łatwo, pięknie i czego chcieć więcej?Jedynie potrzeba jeszcze chęci i troszkę cierpliwości.
Jak wam się podobają drapieżne pazurki? Komentujcie! :)







2 komentarze: