wtorek, 19 sierpnia 2014

#9

kwieciste szaleństwo! 

Kolejna nowość wkradła się, ale tym razem na moje paznokcie. Kwiaty, kwiaty i tylko kwiaty zagościły na tle błękitu pośród białych kropek. Zakochałam się we własnych paznokciach, naprawdę! Aż czuję się dumna z samej siebie, haha. Stylizacja letnia, pomimo tego iż pogoda już nie tak bardzo. Cóż... pogody nie zmienię, ale paznokcie owszem, chociaż będzie ciężko zmyć te cudeńka. Lakiery Golden Rose pięknie się spisały, polecam wam tą firmę bardzo serdecznie! Niska cena, a efekt zadowalający, nawet bardzo. Wracając do kwiatów.. projekt nie był wcześniej przemyślany, po prostu samo tak wyszło-chciałam kwiatki, to namalowałam kwiatki, lecz niespodziewanie wyszły bardzo ładnie. Mam nadzieję, ze podzielacie moją opinię na temat tego projektu, komentujcie, czekam na wasze opinie :) 


3 komentarze:

  1. wyszło przepięknie! i jak precyzyjnie jestem pod wrażeniem :) Cieszę się że do nas dołączasz - już jesteś na liście ;)

    OdpowiedzUsuń