środa, 27 maja 2015

13| Czas na powrót!

 Starocie, a zarazem nowości

Nadszedł koniec maja, koniec matur i nareszcie rozpoczęły się najdłuższe wakacje w życiu! Mnóstwo czasu wolnego... Czas na odpoczynek, regenerację organizmu po tym całym stresie i w końcu zajęcie się czymś, co sprawia mi przyjemność. Miałam dość długą przerwę, lecz teraz wróciłam i to z niezłym rozmachem. Ówcześnie zajmowałam się malowaniem tylko naturalnych paznokci, a teraz? Teraz zajęłam się przedłużaniem paznokci metodą żelową oraz zdobieniem ich różnymi wzorkami. Oczywiście w ciągu tych kilku pracowitych miesięcy nie zaprzestałam zabawy z kolorami i wzorami. W tym poście pokażę zdjęcia paznokci, które niestety były wykonywane na szybko przy odrobinie czasu wolnego. Uprzedzam od razu, że nie jest ich wiele, ale wydaje mi się, że warto rzucić na nie okiem.
W kolejnych postach będę wrzucać zdjęcia paznokci żelowych wykonywanych tylko i wyłącznie przeze mnie, a także lakierów i innych pomocnych produktów, których użyłam do wykonania określonego wzoru.
Serdecznie zapraszam do śledzenia mojego bloga i oglądania moich prac :)

PONIŻSZE ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ ZDOBIENIA NATURALNYCH PAZNOKCI!!
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz